lauantai 26. syyskuuta 2009

jos ei koirat.

Jos ei koirat aiheuta häslinkiä niin MEIDÄN äiti kyllä. Ei elämä tule missään nimessä yksi toikkoiseksi.
Kännykkä soi; Leila............ Täällä on hrrrrkkkaaa;en saannut nimestä mitään muuta selvää kuin ....teillähän on koiranpentuja? Olin hiljakkoin "taistellut" yhden pentua haluavan kanssa jonka sukunimi alkoi ... EI ole.......nartun omistaja sanoi, että on tipsunpentuja.......??????????? Nartun omistaja seisoo minun vieressä ja hän ei kyllä ole kertonut!!!!
Mutta soitin nartun omistajalle ja hän sanoi, että on. Kenelle te soititte? Se oli???????????
Olisiko ollut ......Jukka??? Kyllä.
Aloitetaan uudestaan. Tässä vaiheessa olin ehtinyt töniä Tarjaa, että ole hiljaa!!!!
Meillä on pentuja kyllä. Koska niitä pääsee katsomaan? Olemme vielä kaksi viikkoa kotona, sitten lähdemme Suomen rajojen ulkopuolelle. Meillä on kotona kyllä ihminen , mutta en halua, että tänne tulee vieraita kun emme itse ole kotona!
Meillä on lauma koiria jotka eivät ole tipsuja.............Voi kamalaa ... eikai ne joudu asumaan häkeissä??????????? Tässä vaiheessä hiat meinasi palaa uudestaan meikäläiseltä!! EI ASU!
Minä taistelen henkeen ja vereen koirien puolesta olen naaras leijonaakin vaarallisempi kun koirista on kyse. Moni eläinlääkäri on joutunut kokemaan meikäläisen sanan ruoskan silloin kun ei omistajaa uskota. Jopa suostuisin menemää lentokoneeseen vain ja ainoastaan koiran takia!!!
No kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun päästiin ja meikäläinen joutuu ottamaan luskian kauniiseen käteen ja pyytämään anteeksi pennun katsojalta jos hän uskaltaa kaiken röykytyksen jälkeen tulla tänne.
Soitin Jukalle hän nauroi katketakseen minun aikaan saannokselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti