sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Pentuja

No nyt sitten eilen äitikoira päätti luopua pentujen kannosta ja IHAN ITSE synnytti .
Ensimmäinen pentu oli syntynyt minun sänkyyn salaa, olin alhaalla keittämässä kahvia kun Tarja kiljasi, että synnytys menossa. Hän oli herännyt pennun kitinään.
Uros oli maailmassa, seuraava pentu sänkyyni, uros, sitten huilattiin vähän aikaa, seuraava pentu, uros, nyt pukkaa hikeä, meinaako toi narttu et kaikki olisi uroksia???
Tarja lähti Marjolle auttamaan trimmaamisessa ja me äitikoiran kanssa jatkoimme synnyttämistä.
Tunnin odottelun jälkeen JEEEEEE NARTTU !!!
Hei sun pentus on mun sängyssä , mihinkäs luulet meneväsi??
Tarjan huoneeseen ja sängyn alle!! Sinne et kyllä... Ahaa no just.. Kaikista kauimaiseen nurkkan piti sitten pukata se pentu.
Etkö muistanut, että minulla on ahtaanpaikan kammo!! Ei muuta kuin mahalleen ja ryömien sinne hakemaan pentu. Pikkuisen oli ahdasta ja kauhun paikka , onneksi narttu hoiti itse kaiken putsaamisen ja tietysti UROS.
Että saldo on neljä urosta ja yksi narttu.
Kaikki voivat hyvin , paitsi mun sänky!!
Petauspatja ja lakanat olivat kyllä näky joku heikkohermoinen olisi varmaan pyörtynyt. Onneksi vettä tulee raanasta ja vielä on pesuainetta, kone laulamaan.


Iris ja viisikko :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti